Merhabalar, 37. Hafta kontolümde bebeğimin 35+5te kaldığını gördüm. Bugün 38. Hafta kontrolüm vardı ve 1 haftada 500 gram almıs😍 O yüzden telaş yapmayın, vitaminlerinizi kullanın; muz yiyin bol bol kaşar-yoğurt. Ben bunlara cok dkkat ettim cok sükür kapatmıs arayı