Anneler böyle olup zamanında doğum yapan var mı yada eşi tekrar yukarı çıkıp normal doğum yapan var mı 30.haftadaym bebeğin kıyafetlerni hastane çantasını filan odasını hazırlıyorum erken gelirse diye tabi bunları yaparken de çok yoruluyorum kuzenim birden suyu geldi bebeğin kıyafetleri yıkamadan giydirmek zorunda kaldı hastanede günlük rutin işleri yapıyor musunuz ben kötü hissediyorum kendimi yaparken ama kim yapacak ki illa kendi yaptığım içime siniyor sizler ne yapıyorsunuz bu durumda olanlar inş yukarı çıkmıştır 32. Hafta kontrolü önemlymş