Nutelllaa 11+4 um iki gündür ağrılarım oluyor yürürken öksürürken hapsirirken ayın 29 undan muayenem vardı hesey normal gözüküyordu .kontrolden sonra böyle oldum .yaşayan var mı kızlar
Sinemozy Nutelllaa benimde bazen hapşırınca öyle ağrılarım oluyo sancı kramp gibi bişey bir dakika bile anca sürer çok kötü hissediyorum hatta o anda kendimi