mimar_anne Kızlar tetanoz aşısından sonra bebek hareketlerinde azalma yaşayan oldu mu? Dün oldum hareketleri azaldı sanki birkaç yerde de okumuştum ne kadar doğru?
Minigim38 mimar_anne bence ası ile alakali degil 20. Haftalarda bebek sürekli hareket etmiyor uyuma süreleri uzun olduğu icin
mimar_anne Sdt3456 evet çoğu yerde öyle yazıyor virüs nihayetinde etkiliyor bebekleri demek ki neyse ki şuan hareketlendi biraz şükür düzelirmiş bir iki güne inşallah sağol canım 🙏🏼
mimar_anne Minigim38 evet bu haftalarda bebek hareketleri düzensiz oluyor ama bu aşının da böyle bir etkisi varmış okudum baya yerde düzelsin de hayırlısıyla