Eldgrn Meltem99- valla göbek bağı yukarıda bende erkek diyorum anladığım kadarıyla hayırlısı olsun canım 🥰
baby3_ Meltem99- doktor erken demiş zaten . Heves ediyoruz bende 14 üm öğrenemedim daha ama sonra döndü de cinsiyet şuymuş da demeden daha iyidir .
Meltem99- Mello29 bana göre cinsiyetin önemi yok ama öğrendiğim günden beri erkek hissediyorum hic kiz ismi arastirmadim😁
baby3_ Meltem99- valla benim kızımın biri 24 de gösterdi hiç belli olmuyor 😀 yüzünü bile bi kere görmedik doğana kadar