Egeninannesi_ Kızlar merhaba 30+0 haftalık hamileyim eşim bugün covid pozitif çıktı benim ikinci testim bu hafta icerisinde ikisi de negatif çıktı ne yapacağımi bilmiyorum bebeğe bir zararı olur mu sizce
egemomss Egeninannesi_ bende dün test verdim bugün pozitif çıktı. Bol bol c vitamini,d vitami tüketmek gerekiyormuş. Bol bol da su
Okyanus35 Egeninannesi_ bence bol bol sıvı alın..Suyu kan sulandırma özelliği var diye okumuştum. Kas ağrınız, ateşiniz varsa genelde parol içebiliyoruz.stres yapmayın kovid olup doğuma giren insanlar var.Allah büyük
egemomss Egeninannesi_ hayır başlamadı ama sağlık ocağındaki hemşire aradı doktora hatırlat diye bende yarın tekrar görüşeceğim doktorla
Egeninannesi_ egemomss çok gecmis olsun bende olmasa bile önlem amaçlı doktorumdan kesinlikle istiycem kan sulandırıcı inşallah çok kolay atlatirsiniz
ruya-11 Egeninannesi_ benim doktorum kan sulandırıcı artık önermiyoruz erken doğuma sebep oluyor dedi
Egeninannesi_ Okyanus35 benim iki testimde negatif eşim pozitif ama ister istemez bebekte olunca insan tedirgin oluyor burada birileri ile durumu paylaşmak insani çok rahatlatiyor çok tesekkurler 🌸