37+3 haftalık gebeyim bugün alttan muayene oldum çatım müsait ama açılmam hiç yok doktor suyunda azalma var dedi bugün acil sezaryene alacaktı başka bir doktorun daha bakmasını rica etti Cumartesiye kadar bekleme kararı verdiler daha önce böyle bir durum ile karşılaşmış bana bilgi verecek olan varsa yazabilir mi?