Ozge1008 adet sancısı gibi oluyor. Bide benim 8 haftalıkken kanamam olmustu doktora gittiğimde düşük riskimin olduğunu söylemisti progestan yazmıştı . işte oyle kasık ağrılarım var 2 3 gündür doktora gttm herhangi kotu bisey demedi bilemiyorum artk...