Ebruerim26 Arkadasşlar merhaba 32+2 haftalık hamileyim. Eşim belçikada yaşıyor, vizem çıkmıs benim sizde uçakla yolculuk yaparak gitsem bana ve bebeğime zararı olurmu. ( ayrıca doğumun 30 haftada sezeryan denmişti)
yksl-mert68 Ebruerim26 Merhaba canım doktorunla konuş ama bence bi sorun olmaz eğer burda doğum yaparsan eşin bebek içinde vize başvurusunda bulunması gerekiyo😇bn annemin karnında Avusturya gitmişim ve annem 15 gün sonra beni doğurmuş korkmana gerek yok bence ama sen yinede doktorunla konuş🥰 hayırlı olsun bu arada🥰