Gulsmbyhn Kızlar 30+5 günlük hamileyim geceninbazen 3ü 4ü 5i basende 8’inde acıkıyorum midem kazınıyo kalkıp bişeyler atıştırıyorum sizdede oluyomu ya çok merak ettim 😁😄inş yalnız degilimdir 🤔
Kadze Gulsmbyhn hıc merak erme yalnz değilsin evi yiyorum aksam olunca buzamana kadar yemiyorum diye eşim laf ederdi şimdi boğulcan sakin ol korkuyorum diyo aabaha kadar yiyorum😂😂 oh sefam olsun💃
Gulsmbyhn sudamlasi kız yesene bişeyler nasıl dayanıyosun ben yemesem uykum gelmiyor kazınıyo resmen midem🤣
Gulsmbyhn Kadze benim eşimde öyle ben bişeyler yerken gülüyo sürekli maşallah maşallah diyo napalım hamişiz biz yemeyekte napak😁😁
sudamlasi Gulsmbyhn 😄sabah tuvalete kalkınca muz yiyiyorum yatıyorum gece uyanınca da mutfağı turlayıp geri yatağa geçiyorum😂gece gece yersem mideyi bozarım
Mervenurerva Midem bir kazınıyor felaket şuan bile öyle ama yiyemiyorum felakt yanıyor sabaha kadar uyuyamıyorum zaten normaldede uyuyamıyorumda ancak ya yoğurt yada süt içiyorum 🙈
Gulsmbyhn Mervenurerva doyuyomusun ya yoğurt yada sütle ben illa ekmekle bişeyler atıştırıcam yoksa doymuyorum😄
Mervenurerva Gulsmbyhn ayy kuzum doymuyorumda mide yanmasından iyidir valla bir kere doymadım ekmek yedim de öldüm afedersin ama midem ağzıma geldi bidaha asla dedim 🤗 bide 4+2 günlüğüm nedir bu mide yanması anlamadım 🙄
Gulsmbyhn Mervenurerva o zamanlar çok erken gerçekten mide yanması evet gerçekten çok kötü ve ozamanlar mide bulantısı çok yaşadım bende salçalı baharatlı asitli şeylerden uzak dur canım 😊
Mervenurerva Gulsmbyhn çok seviyorum baharatlı şeyleri ama artık yiyemiyorum biran önce geçsede şu günler bol bol herşeyden yesek 🤲🏻🤗
Alyaam Gulsmbyhn Şuandada açım yatağa girince ne oluyor bu kıza anlamadım süreklide birşeyler yiyorum ama yok doymuyor 🤷🏻♀️ Uykudan her uyandığımda açım susuzum Allah’ tan çok fazla kilo almıyorum 🤦🏻♀️
Tatlisanne Bende yiyorum valla her gün gece kahvaltisi muhakkak yapıyorum 😆 yoksa normalde kusmam ama açlıktan kusuyorum 😑
Begmmm Yalnız değilsin sabaha kadar WC ye kalktıkça canım bişeyler yemek istiyor gözlerim kapalı mutfakta alıyorum soluğu muhakkak atıştırıp su içip öyle yatıyorum artık gelenekselleşti özellikle saat 4-5 gibi ve genelde canım tatlı şeyler istiyor 😆😆