Ahuum Merhaba hanımlar . Hamile çekimi yapacagım anadolu yakasındayım . Hamileliğim yatarak geçtiği için uzak mesafeye gidemiyorum. ½ kıyafetle stüdyo çekimi yapabilirim dış çekim yapamam . Kartal çevresi varmı güzel bi fotografçı?