ayse3452 ay 20 si de benim her detayı bildiğim için çok korkuyorum ilkinde anlamamıştım bi anda normalden sezeryana döndüğü için nereye götürdüklerini bile anlamadım ne imza ne bir şey ameliyathaneye yürüyerek girdim herkes beni bekliyordu inanılmaz bir travma benim için şimdi burda okuyorum tansiyon düşüyor işte şöyle böyle vs korkuyorum açıkçası bilmemek daha iyiydi keşke buradakileri okumasaydım demeden edemiyorum maalesef 😂