Ebru8141 Selam kızlar. Ben 32.hafta çalışır raporu aldım fakat bunu edevletten nereden göreceğimi bir türlü bulamadim. Lutfen acilen yardımcı olur musunuz uzaktan çalışıyorum is yerime iletmem lazim.
Skdinc Ebru8141 Canım e nabıza gir orada raporlarımdan görebilirsin. Ben şimdi telden e nabızıma girdim görünüyor orada istirahat raporu diye geçiyor adı, en üsttekidir.