Ben geçen ay da femara kullandım yumurtalarıma bakmak için vajinal ultrason yaptı doktorum sol da 3 yumurtam büyümüştü. Ama kendi doktorum tatilde diue bugün başka doktora gittim normal karından bakti sag da 1 yumurtan büyümüş dedi arkadaşlar hangisi doğru acaba siz nasıl bakildiniz yardımcı olur musunuz