aysenurr Bende dün yaptırdım ve 100 gr içtim çünkü 50 gr içtiğinde şekerim yüksek çıkmış
Çok korktum bişi olacak diye
Doktorum ya diyet yada 100 Gr şeker yüklemesi dedi bende yükleme yapalim hocam diyete gelemem dedim 😁
Bakalım sonuçlar nasıl cikicak beklemedeyim
Gece 12 den sonra hiç birşey yenmiyor ayrıca ilk açlık kan şekerini saat 08;30 da verdim bir saat sonra gel şeker yüklemesi yapılıp yapilmicagini soylicem dedi
Gittim içmem lazım denildi içtim bir saat sonra gel yine kan verilecek denildi
Saat 11 de 12 de ve saat 13 de üç kez tekrardan kan verdim ve bu işlemde kesinlikle su dahi icilmicek denildi 🤔
Çok uzun oldu kusura bakmayın arkadaşlar hakkınızı helal edin