_edakrsu22 Dün nohut ıslattım icinede karbonat attım ve bugünde haslicam ama karbonatın kokusu nohuta sinmiş bu koku nasıl geçer şuan haşlıyorum ama geçmezse çöpe gidecek yazık günah önerisi olan var mı
_edakrsu22 Yani yıllarca gıda işiyle uğraştım gördüğüm tüm aşçılar bunu yapardı ne bilim gazını aliyormus daha çabuk pişmesini sağlıyormuş internete de öyle yazıyordu bende deniyim dedim ama iyi mi yaptım kötü mü bilemedim 😂