seymataner7 bende cok kararsızdim ama yaptırdım cok sükür bi sorunum olmadı sekerim yokmus istedigimi korkmadan yiyebiliyorum sadece triodim yüksek çıkmıştı onuda ilac tedavisi görüyorum baya düşmüş. Eger doktorunuz uygun gorduyse bence yaptirmalisin etrafın dedigini umursama onlar hersey der. Detaylı ultrasyon bile yaptirma diyen var, normal ultrasyon zararli diyen var herkes doktordan daha doktor olmus masallah ları var🙄🙄 etraftakiler okumadan profesör olmus