KumsAlyaa 9+4 ten selam kızlar içi yanan var mı buram buram ateş basan sanki bu yaz gününde içimde cayır cayır soba yanıyor 🔥🔥 şişeler dolusu buz yiyorum o bile bana mısın demiyor nedir bu durumun çözümü bilgisi olan🥵🤒
Deletedmom_12 KumsAlyaa baya erkenn baslamissiiin cook kucuksunuz daha 20 den sonrası iyiki yaza gelmemis 24 haftayiiz yandik bu yaz.
Deletedmom_12 KumsAlyaa olabilir cnim herkes ayni olmayabiliyoo ama senin haftandauken cok normaldim ben 20 den sonea basladik yanmaya
2022Mom2022 KumsAlyaa seninki eminim daha zordur Allah hepimizin yardımcısı olsun ilk defa kış gelsin istiyorum sıcaktan mahvoldum bende
KumsAlyaa 2022Mom2022 bende diyorum bir kış gelse dışarı da kar yağdığını gördüğüm an gidip kara yatıcam anca geçer herhalde 😂😂