Hatice1515 37 haftalık hamileyim ishalim ama düne göre azaldı bel ve karın ağrım var ılık duş aldım ağrılarım geçmedi dinleniyorum ama belim çok ağrıyor
Bsra-gk Hatice1515 ama birşey yok bence doğumun yaklaştı bebek daha da büyüdü baskı yapar senin organlarına o onun ağrısı
Melteeeemm Hatice1515 36. Haftadayım ishalden çektiğimi bi ben bi Allah bilir 🤣 Doktor çok su iç ishal çok su kaybı yapar dedi 🤦🏻♀️ Karın ağrısı da sabahları uyanınca çok oluyor hayırlısıyla çıkarsaydık bebeleri 🤣