benimmdunyamm Gömülüyse iğne yapılıyor zaten birkaç tane damağı yarıp alıyorlar buraya kadar acı yok ,korkulacak birşey değil fakat sonrasında 2 hafta süren ağrı oluyor güçlü ağrı kesici kullanman lazım parolla felan olacak iş değil bir kaç gün çenen acıyor sıvı tüketiyosun ,damak iyileşip yükselmesi uzun sürüyor ama acı olmuyor . Kısa sürede kurtulman lazım çektirmedikçe diş çürüyor diğer dişlere baskı yapıyor şekilleri bozuluyo korkulacak birşry değil