Justmom kandirdiklarini düsünmüyorum. Ben yaklasik dokuz ay önce dogum yaptim, yüksek tansiyon sorunum oldugu icin 37+0 da suni sanciyla dogumu baslatmak istedi doktorum. Dogum yapmak istedigim hastaneye gittigimde oradaki kadin dogumcu ve bas hekimlede görüstüm, ikiside bana suni sanciyla normal dogumu deneyelim, ama hemen o gün yada ertesi gün dogururum diye düsünme, bir hafta bile sürebilir dediler. Suni sanci ise yaramayabilir sancilanman olmaz acilman olmaz sezeryana dönebiliriz diye anlattilar. Herkeste ayni olacak diye birsey yok. Ben sonrasinda tansiyonum ilaclara ragmen yükseldigi icin risk almak istemedim kendi istegimle sezeryan oldum. Ama bazi kadinlarin vücudu suniyi kabul etmiyor mu diyim, yada ise yaramiyormus iste.