Kızlar bugün tam 37 oldum ve kontrolüm vardı. Suyunda azalma var dedi doktorum. Salı günü yani 5 gün sonrasına bir daha cagirdi.her gün havuç suyu tüket dedi bebege su yapıyormuş. Sıcaklardan da hic anlamadim zTen surekli de tuvalete çıkıyorum ama hic anlamadim.boyle su azalmasi olup kaç gün sonra doguma alındınız. Sizce kaç güne dogururum🙄