ada1010 Bence sizin olmamasının tek sebebi stres, bizde denedik denedik olmadı ama doktora gitmedim hiç bekledim, sonra denemeyi bıraktık tatile gittik o ay hamile kalmışım. Düşünüp denedikçe olmuyor doktora gitmek kurcalamak hep ayrı bir stres oluyor insana, bence akışına bırak daha yeni evlisiniz