27 haftalık olduk iki minnoşum ile galiba içerde birbiriyle dövüşüyorlar baya sert hissediyorum artık haraketleri ama son bi kaç gündür cok korkuyorum erken dogum ya olursa diye cok şükür negatif bişey söylemedi doktorum şuana kadar riskim vs olduğunu söylemedi yok yani cok şükür ama yinede cok korkuyorum ya kiloları nasıl vs diye hep endişeleniyorum sizler nasılsınız neler yapıyorsunuz benim gibi korkularınız varmı