Gamzeucan Kızlar merheba 7 haftalık hamileyim kocaeli gebze de memnun kaldıgınz doktor varsa yazarmısnz
NurTati Gamzeucan öncelikle hayırlı olsun merkez hastanesinde cihangir bey çok övüldü bana ama hastanenin yenidoğan yoğunbakımı yok diye duydum bende şurda bekliyim
betulaltn75 Gamzeucan Gebze yüz yıl Cemal gülseven yorumlarına da bakabilirsiniz herkes çok memnun bende ona gidiyorum 💕
Aslimsii07 Gamzeucan Kesinlikle Levent İshak Hekim merkez hastanesinde canım doktorumu çok seviyorum içimi çok rahatlatıyor her defasında iyi ki var mesleğinde öncü bir adam 48 yıllık hekim sonsuz güvenirim. Herşeyden önemlisi insanın içini rahatlatması ❤️
Gamzeucan NurTati onun yorumlarını cok okudum genelde kimse memnun degil ama merkez prime da bülent serdarın yorumları iyi aklım ona gidip geliyor kararsızm tüp bebek le hamike kaldım oyızdn iyi bi doktora denk gelmek istiyorm
Hulya-27 Merhaba , Ben 28 haftalik hamileyim ve takipli oldugum merkez prime hastanesinde aslihan hocadayim.cok memnunum.tavsiye ediyorum.
Baharcdemir Gamzeucan özel kliniği olan burhan şekere gidiyorum. Formda çok görmüştüm ismini bende denemek istedim ve memnun kaldım. Muayene ücreti 500 tl