Arkadaşlar selam ben 38+4 oldum devlette doğum yapıcam henüz sancım ya da bi doğum belirtim yok çatı muayenesi de yapmadılar daha bunun için önce sancı ya da bi belirtimi olması gerekiyor doktorun çatı muayenesi yapması için bi bilginiz var mı bu konuyla ilgili