Svvv Bugün 34+1 olduk bebiş doğdu butonu çıkmış🥰 bir yandan çok erken değil mi dedim bir yandan da daha çok sabırsızlandım mutlu oldum🥲
Svvv ayy sevincimi paylaşayım dedim ne yazan var ne gören😂 gerçekten şimdi “kaynana görümce postu açsam hemen gelirsiniz” cilere hak verdim 😂👌🏻
Gzdde Svvv 38+3 olduk bizde bebiş dogdu butonuna tıklamayı cok istiyorum ama bi türlü gelmiyor minigim 😂
Svvv Gzmslmz ay aminn inşallahh hepimizinki sağlıkla gelsin 🤲🏻 Yakın yakın merak etme hemen geçiyor🙈🤍