BusraAltiok Ankara şehir hastanesinde nst kaça kadar yapılıyor şimdiye kadar hep sabah gidip yaptirdim öğleden sonra da gitsem yapılır mı?
Ormanmeyvelii BusraAltiok Yapılır canım. Ben 2 gibi gittiğimde yapmışlardı. Mesai bitene kadar orası da açıktır
Ormanmeyvelii BusraAltiok 37+3 canım beklemedeyiz. Henüz ben de gitmedim en son 35. Haftada gitmiştim yarın gitmeyi düşünüyorum sabahtan sıra alıp
BusraAltiok Ormanmeyvelii valla şimdilik sancı açılma hiçbiri yok kendimde de bir şikayet yok normal doğum gözüküyor ilk gebelik sancı ağrı gelmezse 41 e kadar bekleriz dedi
Ormanmeyvelii BusraAltiok Ayy benim ki 40 I bulmasın ya mümkünse 38. Haftada gelsin😢 Benim ağrılarım oluyor ama ya sancım var yani. Muhtemelen yarın da nst de çıkacak.
BusraAltiok Ormanmeyvelii benim nstde de var gibiydi aslında ben pek anlamadım ama doktor bebek hareketli o yüzden öyle çıkmış dedi kendim de de hiç şikayet yok
Ormanmeyvelii BusraAltiok Google mutlu resim yaz canım ilkine tıkla ordan fotoğraf yükle var yükleyince link çıkıyor onu kopyala buraya yapıştır
BusraAltiok Ormanmeyvelii valla bilemedim bebek hareketli dedi cunku ben de de hiçbir sancı belirtisi doğum belirtisi yok