Dün gece hafif kahverengi ve pembe lekelenmem oldu. Gebze farabi devlet hastanesi aciline gittim. Cemal cevheroglu tarafından muayene oldum ve bebeğin canlı olmadığını ve direk kürtaja alacağını söyledi. Kabul etmedim. Çünkü kendi doktoruma 2 gün önce muayene olduğumda 10 gun sonra kalp atışlarını duyabileceğimizi soylemisti. Hemşireler kesenin bozulabilecegi gibi saçma sapan bahaneler sürdüler ortaya. Yinede içimde kuşku olduğu için merkez hastanesinde levent beye gittim. En ufak kanamanın bile düşük tehlikesi olduğunu söyledi ve iğne ve pregestan verdi. Kesemde hic bir sorun olmadıgını ve kalp atışlarının şuan olmamasının cok nornal olduğunu ve daha erken oldugunu soyledi. Ve 10 gün sonra tekrar çağırdı. Buna benzer bir durum yaşayan varmı acaba?