Merveksgn Genelde çoğu doktor ikilide risk görmezse 3lü ve 4lü tarama istemiyor. Yalnız detaylı ultrason istiyorlar onda da bebeğin tüm organları teker teker inceleniyor onda da sorun yoksa zaten geriye şeker yüklemesinden başka test kalmıyor tabii bir de rutin kan ve idrar tahlilleri dışında😉