Katze8sirac Elifharbi54 ölçümlerde yanlış olabiliyor ortalamasını gösteriyor tam net değil diğer hafta gittiğinde hızlı büyümüşse normal değil sezeryan düşün bence
hayirlisi06 Cansusu bu ne biçim bir tabir ya hastadır o bebek ne demek hamile anneye üstelik Dr birşey dememişken benimki de 3200 civarı Buda mı hastamı
Pcoslubiranne Cansusu masallah ne kadar bilgilisiniz. Ilk oglumu 37+1 de 4 kilo dogurdum mesela.Maşallah 4 yaşında. Genetik diye bir durum var bilir misin bilmiyorum ama.
Derya Cansusu yoo gayet normal şuan görümcem 35 haftada ve 3,500 kilo bebeği iriymiş ve çok yemesi yasaklandı gayette sağlıklı , yorum yaparken karşımızdakinin nasıl hissediceğini ve evham yapıcağını da düşünelim biraz .
Cansusu Pcoslubiranne Senden bilgili olduğum kesin cahilleşmeyin 35.haftalık bebeğin normal kilosu 2 -2.500 arasıdır.Hastadır derken kötü bir hastalık anlamında söylemedim,annedeki şeker hastalığından dolayı bebek o kadar kilo alır
Cansusu Pcoslubiranne 37.haftada 4 kilo çokmu yani.Doğumun gelmiş Zaten normal bu kiloda olması,siz 35.hafta diyorsunuz ama.
Ozge2805 Elifharbi54 ben 4020 kilo doğurdum ama çok zorlandım iri bebekler normal doğum olmamalı diye düşünüyorum ben çok istedim normali ama doğumda cocugumun köprücük kemiği kırıldı …. 2 haftada kendiliğinden iyileşti Yani bazi şeyler uygunu neyse o olmalı
Pcoslubiranne Cansusu Seker hastasi da degilim bu arada.Cok sukur takiplerimi yaptiriyorum. Kendinize gelin.
Pcoslubiranne Cansusu ilk oglum evet 4 kilo dogdu gununu bekleseydi 6 kilo dogacakti. Bu bebegim de iri.Doktor erken alacak o yuzden ciger gelisimini bekliyoruz. Bu hasta oldugunu belirtmez.Ha hasta bile olsa da söylenmez yani. Annem ablamla beni 4.5 kilo kardesimi de 5.5 kilo dogurmus bende istemezdim ama yapacak bir sey yok.Büyüyor.
SutlacimiYedimmiBen Pcoslubiranne yok ya o kadarda değil 3 haftada çok çok 800 gr alrdi 5. Bulmazdı yani normal mi doğurmuştun?
Efnan1 Pcoslubiranne Teşekkür ederim …Yok iri olduğu için değil erken doğdu ve doğumum çok zor oldu o yüzden oksijensiz kaldı ..
Efnan1 Masumanneinci Amin amin çok sağol … Rabbim hepimizin evlatlarına sağlık versin hayırla kucağımıza almayı nasip etsin insaAllah 🤲🏻
Aselmeva_ Elifharbi54 Ayy maşallah banada dedi 1 hafta önden gidiyor diye kilosunu bile soramadım devlette bağırıp çağırıp durdu zaten ultrason çektiğine şaşırdım…Bende seker var seker olanlarda iri olur dedi
Elifharbi54 Aselmeva_ bende de tokluk şeker ölçümünun sınırda olduğunu soledi diyet yap dedi dikkat etmeye çalışıyorum