Kızlar ben 33 haftalık hamileyim geçenlerde kontole gittiğimde herşey normaldi yüzünü göremediğimiz için bi hafta sonra tekrar gittim özel bu arada gitriğim yer sonra bana dedi bi haftada suyun yarıya inmiş sınırda ölçüyorum suyun geldimi dedi yok dedim test yaptı suyum gelmemiş dedi suyun neden eksilmiş bi riskli doğum baksın dedi randevüyü aldım pernitoloğa yarın için ama muyane parasına 1000 tl dedi beni yargılamayın elbette bebeğimin sağlığı herşeyden önemli ama ekonomik durumdan herkesin haberi var bende dedi bide devlet doktoruna gözükeyim özeller bazen para için bile ufak şeyleri abartıyo gibime geliyo devletteki doktor suyun azalmış ama şimdilik iyi bir ay sonra tekrar gel dedi ben gitsemmi gitmesemmi bilmiyorum gittiğim özel hastane daha öncede toxoplazma geçirmişim onun için de çok korkutmuştu beni şu test bu test dediler sonuçta bişey çıkmadı çok şükür siz be düşünüyosunuz kafam çok karışık