Merhabalar şuan 15+2 haftamdayım bu son günlerde sürekli halsizlik baş ağrısı uykusuzluk durumları var elimi kolumu kaldırıp bir iş yapamıyorum. Sizinde böyle durumlarınız var mı ? Oldu mu ? Vitamin alıyor musunuz bu haftalarda? Benim folik asidim yeni bitti. Doktora gidince sorucam tabi vitaminleri.