Arkadaşlar merhaba. 35+2deyum ama bebegim cok iri o yuzden doktor erkenden sezeryana alacak ya da kendi gelecek 37yi bile beklemez bebek dedi.
2 haftadir gecmeyen öksurugum var.
Kreval surup verdi iciyorum ama yok duzelemedim hala.
Kovit degilim test yaptirmistim.
Balli süt ve tereyagi pekmez karabjber karisimini da yaptim yok o da fayda etmiyor .
Böyle oksururken nasil ameliyat olacagim ben.
Sag tarafima yatamiyorum.zaten oksurmekten sağ tarafim patlayacak gibi oluyor.
Baska onerisi olan var midir?