Aysbsky Kızlar tam 18 haftalık gebeyim ama dünden beri sol kasık ve alt karın ağrım var daha doğrusu kramp gibide vuruyo geçiyo arada ve hâla hareket hissetmiyorum normal miii
Bybrs Aysbsky canım doktoruna görüş idrar yolu enfeksiyonu da ağrı yapıyor hareket ilk bebeğinse değişiyor diyorlar kişiye göre ondan olabilir hissedememen ama ilerleyen haftalarda allahın izniyle hissedersin
Melehat45 Aysbsky bende 18 haftadyim aynı belirtiler var ve baskı da oluyor bende internette normal yazıyor korkmayın inşallah normaldir
Aysbsky Bybrs bugün sağlık ocağına idrar testi verdim yarın çıkacak inşallah da korkuyorum ilk gebeliğim ve tüp bebek olunca
Bybrs Aysbsky anlıyorum iyi düşün rabbime emanet allah’ım evlat acısı vermesin hiç bir anneye zor inşallah herşey iyi olur minnakla
Dmttthemum Aysbsky evet kültür önemli asıl bakteri var mı diye bakılıyor ben hamileliğimde sürekli enfeksiyon geçirdiğim için hem tahlil hem kültür veriyorum belli aralıklarla
Ysfgl_3003 aynen bende öyle oluyor rahim büyüyor bebek büyüyor sürmeli doktora gitmek istemiyorum düşün tehlikem var zaten bence de korkmayın Allah büyük.