KubraF Benimde 5 Eylül’de doğumum var inşallah. Çünkü 40+4 olucaz kendi gelmiyor. İlk doğumum olacak. Doktor vajinal fitil deneyelim dedi ama hiç açılmam yok bende sezeryan olmayı tercih ettim. İnşallah hepimiz sağ salim alırız kucağımıza bebeklerimizi.