Anonymousmom 1Gunes Alakası yok 23 +4de hiç kilo almadım bebek her türlü gelişiyor . Gerilim farklı birşeyden olabilir kilonuzla alakası yok
Hulus 1Gunes ilk 3 ay doktorlar beslenmenize ekstra kalori bile eklemenize gerek yok diyor zaten o yüzden bence kilo almamış olmanız iyi birsey çoğu kişi kilo veriyor zaten bu surecte. Boyunuzu bilemiyorum ama zaten kilonuz yerinde doktorunuzada sorsanız oda size aynısını söyler eminim. 4 gun geriliği hic kafanıza takmayın 2 hafta ileri 2 hafta gerilik kabul edilir şeyler eminim ilerleyen haftalarda açığını kapatır bebeğiniz.
Melson20 1Gunes 14 haftaya kadar ¾ kilo olmak zorunda olsam sonlara dogru kim bilir ne oluruz 😅 oyle bir sey yok yani, kendini uzme. Biraz protein yogunlu beslen. Kasar, ceviz, yumurta, yoghurt vs tuket.