DuyguAytan34 sağlık ocağında yaptırmanızı tavsiye etmiyorum. Kendilerinde cihaz olmadığı için bekletip toplu şekilde başka yerde testi sonuçlandırıyorlar. Kan beklediği için değer yüksek çıkıyor. Sağlık ocağında yaptırdığımda 4,50 idi ertesi gün özelde yaptırdım kendi cihazları vardı 2.63 çıktı. Çok fark ediyor