Nezooo Bihtelall bugün sağlık ocağına mı gitsem diye düşündüm içim rahat etmedi ama yarın 9 da randevum zaten kan hep verdiğim hastaneye. Sağlık ocağındada sonuçlar yarın çıkar gitmememin bi anlamı yok diye düşündüm
Bihtelall Nezooo İçini ferah tutt Allahın izniyle güzel sonuçlar alırsın inşallah♥️Yarın giderken en son test yaptırdığın saatle aynı saatte yaptırmaya özen göstermeni tavsiye ederim çok önemliymiş çünkü
Bihtelall Nezooo başka laboratuvarda yaptırmak çok yanlış diye biliyorum her hastanenin değer aralığı farklı oluyormuş
ilaydaa61 Nezooo benim doktorum kese gördükten sonra birdaha kan istemedi sadece bir sonraki hafta kalp atışı dinlemeye gittik evet ikiye katlanması lazım ama sizin değerinizde şuan düşük bir değer değil İnşAllah bir sorun yoktur 🌸
Nezooo ilaydaa61 inşallah çok teşekkür ederim. Bende keseyi dün gördüm tam çok mutlu olacağım kan istedi ve beta az artmış boş gebelik olabiliyor bazen diyince çok üzüldüm . Yarın 2 ye katlar umarım
Nezooo MayisR maalesef yine artmadı 3106 çıktı doktor sağlıksız bir gebelik olduğunu söyledi karın içinde kanama alanı gördü keseninde etrafında bozukluk
bendiyebiriii Nezooo kendinizi üzmeyin. Ne hikayeler var şok olursunuz duysanız, şükür edersiniz. İnşallah tam zamanında bir bebeğiniz olur. Rabbim gönlünüze ferahlık versin ve beterinden korusun inşallah.💐