Minikmucizem199 Kızlar bu ikinci gebeliğim derler ya ikinci ilkine göre daha erken hareketini hissedilir diye ben hissetmiyorum daha hiçte karnım yoktur 🥺 benim gibi olan varmı 🤰🥰🤗
Karabiber Minikmucizem199 24. Hafta sonuna doğru hissettim hareketlerini. Böyle düşünüpte strese girme. Ben çok stres yapmıştım
Sehersakar Minikmucizem199 benim de 16+2 bende hareket hissetmiyorum ❤️ Sizin bu hafta neleriniz değişti benim biraz batma gibi karnımda sızı oluyor
Minikmucizem199 Karabiber öyle mi acaba geç mi kaldım diyordum bende hissetmeyince teşekkür ederim canım yorumun için ❤️ 🤰
Minikmucizem199 Sehersakar benimde böyle ince ağrılar oluyor alt karın bölgesinde birde belimde adet olacak gibi ağrı oluyor iştahım açıldı sürekli olarak bişeyler yemek istiyorum 😀 birde karnım kaşınıyor devamlı çalacak mi ne önlem almak gerek 😀