İlk gebeliğim
- mide bulantım yok denecek kadar az dı
- ilk belirtim çok sinırli hallerim göğüs hassasiyeti ve geçmeyen baş ağrısı idi
-sürekli aşerdim (iştahım açıktı )
-bebegim soldaydı
-Çin takvimi tuttu
-ellerim ayaklarım büyüdü
-tenim çok sıcaktı
-cildimde leke oluşmadı
-saclarim gür ve parlak
-tüy kıl derdin bitmişti çıkmıyordu uzamıyordu
-hareketleri 18 haftada hissettim ilk 24den sonra daha belirgindi
-gelişimi 1-2 hafta hep öndeydi
-ekşi ve acı çok yedim
-sogan salça tereyağı et tiksindim
-çok ödem tuttum
-doguma kadar 20 kilo aldım
-huysuz bacak sendromu yaşadım
-karın şeklim yuvarlaktı
-mide yanması çok yaşadım (bebeğim kel doğdu)
-34 haftadan sonra hamileligimin farkına vardım 36 da çatladım
-bebegim 40+0 haftalık 3500 56 cm doğdu
2.Gebeligim
-5.ayıma kadar mide bulantısı yaşadım prilam Dr. Kullandım bu süreçte
İlk belirtim sinirli haller şiddetli kasik ağrısı ve yoğun akıntı oldu
- bebeğim sağda
-Çin takvimi tutmadı
-Burnum büyüdü
-tenim çok sıcak
-yuzumde leke olusmadi
-saclarim gür ve parlak
-2.hamileligim itibari ile kol ve bacaklarımda tüyler hepten bitti çıkmıyor koltuk altı da geç uzuyor
-hareketleri 16.haftada hissettim 20 itibari ile çok netti
-gelisimi haftasıyla uyumlu ilerliyor
-tatli ve acı aşerdim çoğunluk,ekşi baharat asla yiyemedim
-sulu yemek dahil süt ve süt ürünleri ve birçok şeye karşı aşırı hassasiyet ve tiksinti oluştu
-ödem oluşmadı
-32+4 haftaligim toplamda 4 kilo aldım
-karın şeklim sivri yayık değil daha önde duruyor
-mide yanması yaşamadım henüz ilkinde 4 aylıkken başlamıştı
-hamileligimi öğrendiğimden beri hamileyim 🤭 sorunlu ve riski geçiyor ilk hamileliğimi özletti
-catlak oluşmadı henüz
-ilk gebeligimde önce nişanım geldi 15 gün sonra doğal doğum ile gerçekleşti doğumum 2 cm açıklıkla yatisim yapılmıştı hastaneye kendi sancım beklendiği için 2 günde tam açıklıkla doğuma alındım suyum doğum sırasında patlatıldı
İkinci doğumumu da normal doğum temennim ama riskli gebeliğim olduğu için zaman ne gösterir bilinmez sezeryan için de yeterli bilgi sahibi olmaya çalışıyorum ilk hamileligimin tecrübesizliği ile çok pozitiftim doğuma karşı şuan için doğum korkutmuyor değil aklımda deli senaryolar dönüyor ama yinede olumlu düşünmeye çalışıyorum
Rabbim nasip ederse 2 kız annesi olacağım
Açıkçası ikinci hamilelgimden tat alamadım çok çabuk geçmişte sanki geçmemiş gibi ilk gebeligimin her anı her günü güzeldi.hislerimi yaşadığım stres ve endişeye bağlıyorum
Rabbim hepimize güzel doğumlar nasip etsin sağlıkla alabilelim evlatlarımızı kucağımıza