Selam canım bende 35 artık an itibariyle doğuma doğru yolculuk 🥰 hepimiz sağlıcakla alalım inşallah
Ben anne yanı aldım 6-7 aylık artık sanırım kilo noy vs. İşin içine girer oda kurdum bide ordada büyüyen beşik tercih ettim 6 aydan sonra oraya koymayı düşünüyorum zamanla park gibi aşağı doğru iniyo vs. Çok özellikleri var böyle işte
Park yatak desen çoook kullanan memnun olan var ben biraz naylon naylon geldiği için odamda kullanmak istemedim tek sebebi bu 😂 tipsel yani yoksa oda baya iyi diye biliyorum