Gamzelimseyma Kızlar ya ben 37+0 ım ve iki gündür özellikle bikini bölgem, bacak aram acıyor yürümek işkence. Soğuk soğuk terliyorum. Hiç böyle ağrım olmamıştı kasıkta yok ama karın bölgemin çevresi bile ağırmaya başladı. Tuvaletim var gibi ama gidiyorum yok😔 Sizce normal mi?
Deletedmom831 Gamzelimseyma Canım kanaman veya suyun gelmediği sürece korkma bunlar son aylar doğuma hazırlık ön sancılar (yalancı) 😘
Mustafaemr Gamzelimseyma canım aynı sorun bende de var bacak aralarım özellikle sızlıyor yururken. El ve ayaklarım da sık sık şişmeye başladı 🤔
Gamzelimseyma Deletedmom831 Doğuma az kaldı diye telaş yapıyorum canım acaba arkasından şiddetli ağrılar gelecekmi diye ama gelmiyor tabi. Dediğin gibiyse hiç beklemeyeyim😁Mustafaemr iyice ağırlaştım ve hep bekler oldum ha geldi ha gelecek 🙈☺️
Gamzelimseyma Varol Çarşamba günü randevum var canım ama o zamana bu agrılar sık olursa kesinlikle beklemem randevumu çünkü dayanamam 😞
Gamzelimseyma Mustafaemr aminnnnn inşallah Allah herkese hayırlı zamanda tabiki ağrısız kurtulmayı nasip etsin 😊😍