Merviiss Kızlar doğum yapalı 5 gun oldu vajinada dikiş var. Böyle regl ağrısı gibi ağrılarım var normal mi ? Yani az az da kanama regl kanaması gibi bunlar ne kadar sürer dikiş acısı ne zaman geçer ilk doğum size danışmak istedim:)
2bebeannesiii Merviiss Dikiş kanaması değil canım korkma rahim kendini toplamaya başladığı için oluyo o ağrılar . Benimki regl ağrısından daha şiddetliydi ama hiç dikişim yoktu doktora sorduğumda böyle açıklamıştı . Yine içinin rahat etmesini istersen doktoruna bi danış .
kahvesever__ Merviiss daha yeni olduğu için acıması normal canım doğum yaptın için kanaman da normla dikiş kanaması değil o