Bugün doktor kontrolümüz vardı kızlar.Normalde 32+6dayız fakat bebek 3 hafta önde gidiyor 35 gibi gözüküyor dedi doktor ve kilosu 2700.Nstde de biraz sancım çıktı ciğer geliştirici ve serum verdi doktorum daha sonra sancılar düzeldi eve yolladı.Başına böyle bi durum gelen ya da bilgisi olan yazabilir mi? Normalde doğumuma daha 1 ay var ama 3 hafta önde hangisine göre hazırlığımı yapayım her an doğum olabilir mi korku içersindeyim lütfen görenler bi kaç kelime yazabilir mi