Kızlar bugün 6 haftalık olduk
Bugün agrım vardı ve çok az da kahve rengi akıntım geldi doktora gittim
4+4 de doktora gittiğimde 8mm ölçtü keseyi bugün gittiğimde 1 cm olmuş dedi 2mm çok az dedi ve büyük ihtimalle düşügün olacak çok umutlanma dedi
Benim gibi yaşayan var mı