Merve_34_ bi kaç minik egzersiz yap açılmayı desteklemek adına.
Sona güzel sıcak bi duş al. Ve hastaneye git.
İnşallah suyun geldiğinde sancım da olur . Su gelince çok beklememek gerekir çünkü bebek enfeksiyon kapabilir.
Ama sancım olur da suyun gelmezse hastaneye hemen gitme. Egzersiz yap, sancını evde çek. Duşunu al. Baktın ki sancı sıklaşıyor artık hastaneye git. 🥰