Ana kucağı omurga sağlığı açısından iyi olmaz gün içinde bile az kullanmak gerekiyor hic tavsiye etmem pusetle aynı mantık mecbur kaldığımda puset kullanıcam ona bile içine belini düz tutacak mınder aldim ikisi de aynı şey dedim ana kucağı almadım kolik vs olmadigi müddetçe de almayı dusunmuyorum, o yüzden beşik alın içine de ortopedik bir yatak alin… Yeğenim de anne babayla uyuyordu beşiğini sevmedi hiç aynı iki yaşındaydi kardeşi oldu bebek beşikten devam etti biraz beş ay sonra falan büyüğe çocuk odası aldılar( bebek yatağı değil) ilerde de yıllarca kullanacak kıskanmasin diye odasına kardeşinin beşiği de koydular alıştı bı kaç gün sonra