ayse3452 Bugun kontrolum vardı 36 haftalık 2735 gram du bebegım kılosu ıyımı sızce ? Bu arada 19 eylulde sezeryan olacagım cok heycanlıyım😍😍
Esracumaliii ayse3452 bizde şuan 36+5 iz doktorumla ayın 19 u diye planlıyoruz eğer bir sorun yada gelmeye çalışmazsa 😂
ayse3452 Esracumaliii ayne oyle erken bır durum olmazsa 19 eylulde olucak bakalım saglıkla kucagımıza alalım
naz_alp Bende dün gittim 36+3 te 2850gr dı eğer sezeryan olursa benim doktorumda 19 Eylül diye söyledi ama bakalım haftaya belli olacak 🙈 Allah sağlıkla kucaklarımıza almayı nasip etsin inşallah