Zeeynepp Güzel anneler meraba🖐️ yakın zamanda doğum yapacağım göğüslerim şimdiden çatlamış gibi ağrı yok ama kaşıntı var doğumdan sonra Göğüslerim yara olduğunda hangi kremleri önerirsiniz siz neler kullandınız yada neler denediniz paylaşır mısınız ☺️
Srdm Zeeynepp lansinoh aldım ben henüz kullanmaya başlamadım ama bebek yağı ve nemlendirici sürüyorum devamlı
Nskyhn Zeeynepp ben lansinoh balm olanı kullanıyorum tüplü değil balm şeklinde. Çok güzel nemlendiriyor. Duştan sonra sürüyorum yarım atlet giyiyorum iyice emiyor. Yoksa kaşıntı falan oluyor 🤢